پارميداپارميدا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

پارميدا عسلي

شيرين زباني پارميدا

1390/5/27 11:51
نویسنده : مادر
228 بازدید
اشتراک گذاری

پارميدا چند روزي هست براي من مي خواند که مامان جونم دوست دارم هر چقدر بگم بازم کمه بازم کمه. الهي قربانش شوم.

 

در ضمن برايم قصه مي خواهد بخواند به اينصورت مي خواند :

شلول و ملول و حلول مامانشان مي خواست برود به بخرد (بعضي اوقات با توجه به اينکه من شاغل هستم و تلفني که با او صحبت مي کنم مي پرسد مامان کجائي و من مي گويم سرکار ** مي گويد مامانشان مي خواست برود سرکار) پارميدا اگر از کسي بخواهد خداحافظي بکند مي رود رو بوسي مي کند و بعضي اوقات کف دست خودش را بوس مي کند و با دست باي باي مي کند در مورد بز بز قندي هم همين ها را تکرار مي کند.و ان قسمت از قصه که اقا گرگه مي ايد خيلي جالب مي گويد با دستهاي مشت کرده اداي در زدن در مي اورد و مي گويد تق تق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مدرسه مامان ها
13 تیر 90 10:45
سلام مامان مهربون خداوند فرزند پاک و نازتون رو بهتون ببخشه. مدرسه مامان ها منتظر نظرات مفید شماست.